Accessibility Tools

Skip to main content

Quines garanties hauria de tenir una ciberassegurança?

Quines garanties hauria de tenir una ciberassegurança?

 

La ciberassegurança està especialment concebuda per donar garanties als ciberriscos.

Cobreix els ciberatacs o qualsevol intromissió aliena en els dispositius tecnològics d’una empresa que li ocasioni pèrdues de dades, pèrdues d’informació confidencial, interrupció del negoci per falta d’accés als seus servidors i/o els faci responsables front a tercers de tot el succeït.

Abans de contractar una ciberassegurança, és important saber el nivell de ciberseguretat que hi ha implantat, el nombre de dispositius interconnectats amb la xarxa de l'empresa i la ubicació dels servidors de la mateixa i la dels seus proveïdors de serveis.

En la nostra opinió, les garanties que hauríem d'exigir a una ciberassegurança són:

  1. La RESPOSTA D'INCIDENTS, perquè es faci càrrec dels honoraris d'informàtics forenses i l'assessoria legal a l'hora de gestionar, administrar i mitigar un incident de seguretat de xarxa o de privacitat del propi assegurat o d'un proveïdor de serveis. (Cloud, assessors laborals, fiscals, etc.) i si són de lliure elecció millor.
  2. La COMUNICACIÓ als afectats i a la APDP en cas de robatori de dades personals.
  3. Les DESPESES DE RECUPERACIÓ de dades i tornada al normal accés.
  4. Les PÈRDUES PER INTERRUPCIÓ del negoci a causa de la manca d'accés a la informació per encriptació dels seus arxius, o fallada en la seguretat de la xarxa.
  5. Les despeses d'atendre la gestió, negociació per experts i possible pagament d'un rescat, a causa d'una EXTORSIÓ CIBERNÈTICA.
  6. La Defensa i indemnització de la RESPOSTA a possibles reclamacions de tercers derivades de demandes per una fallada de seguretat a la xarxa de l'assegurat o d'un proveïdor de serveis.
  7. La resposta a l'Agència Espanyola de Protecció de Dades i les possibles SANCIONS que poguessin derivar-se.
  8. El DELICTE CIBERNÈTIC per robatori d'identitat o frau informàtic com l'accés indegut a comptes bancaris després d'un ciberatac.

S'agrairà ofereixi un assessorament en ciberseguretat per prevenir i sobretot una atenció immediata de suport i ajuda davant un incident cibernètic per aturar si fos possible, establir la causa i el seu abast i confirmar als afectats o la lliure elecció dels professionals que escollim per fer-ho, si s'escau.

Dracma assessors d’assegurances

A Dracma som molt conscients de la fragilitat en la qual es troben la gran majoria de grans empreses, pimes i autònoms davant aquestes amenaces tan reals.

Per això, oferim la millor cobertura enfront de ciberatacs.

Les nostres pòlisses Ciber et cobreix de tots els aspectes que es poden derivar d'aquest tipus de robatoris d'informació, en danys propis o a tercers, informa't aquí.