Més de la meitat d'empreses del sector turístic han patit un incident cibernètic l'últim any
Més de la meitat (52%) de les empreses espanyoles del sector d'oci i turisme han patit un incident cibernètic en els últims 12 mesos. Les bretxes de seguretat amb pèrdua d'informació (dades sensibles d'empleats i clients) estan entre els sinistres més habituals. En concret, els incidents cibernètics amb major nivell d'incidència són els virus / cucs (29%); bretxes de seguretat amb pèrdua de dades de clients (16%); bretxes de seguretat amb pèrdua de dades dels empleats (13%); atac de ransomware (10%) i equip perdut o robat amb dades sensibles (6%). Així ho reflecteixen les dades de l'estudi Hiscox Cyber Readiness Report 2019, presentat per l'asseguradora especialitzada en assegurances d'empresa Hiscox en col·laboració amb Forrester Consulting. L'estudi analitza la situació i estratègies de ciberseguretat del teixit empresarial de 7 països: Espanya, EUA, la Gran Bretanya, Alemanya, Holanda, França i Bèlgica.